Folkrádió

Fórum

táncpartnert keresek

VARGA MARIANN

Új hozzászólás írásához be kell jelentkezni. Ha még nem regisztráltál, itt megteheted.

Bogdán Anita - november 13., 17.34

Senior kezdő táncosok jelentkezését várjuk a dél-pesti régióban. 40 - 120 éves korig
berkesbogdan@gmail.com

Tóth Kitti - szeptember 18., 19.58

Sziasztok!

Tánc partnert keresek. Egy nagyon lelkes kezdő vagyok de egész életemben táncoltam és különféle táncházakba már tanulgattam. Dabas-Sáriban van a csoport én Inárcson lakom. 23 éves 170 cm vagyok.

e-mail: t.kitti.k@gmail.com

M.Éva - 2013. szeptember 24., 21.37

Táncpartnert keresek egy éve létrejött, rákóczifalvi, lelkes, jó hangulatú, felnőtt kezdő néptánccsoportba. Ebben az évben szatmárit tanulunk.
e-mail: chavamazal@gmail.com

M.Éva

Viasz Attila - 2012. december 15., 15.30

Sziasztok! Budapesti táncházba táncpartnert keresek. 2 éve kerültem kapcsolatba a néptáccal. Lelkes kezdő vagyok. Siófokon lakom, ahol sajnos nincs sok lehetőség a néptánc gyakorlására. Táncolni szerető budapesti hölgyet keresek táncpartbnernek.

üdv: Viasz Attila

viaszattila@citromail.hu
facebook: Viasz Attila

Ládonyi Veronika - 2012. október 11., 11.53

EGYÉNI NÉPTÁNCOKTATÁS!!

Akár teljesen kezdő szinttől vállalom lányok és fiúk egyéni/páros oktatását is.

Az átlagosnál gyorsabb és hatékonyabb tánctanulás, tartás és kiállás fejlesztése!
Táncanyag kiválasztása igények szerint.

Garantált tánctudás pár hónap alatt!

Sok szeretettel várom az érdeklődőket:

Ládonyi Veronika

0620/267 59 44
ladonyiverus@gmail.com

Gossler Károly - 2012. október 5., 10.32

Pázmány Néptáncegyüttes keres kezdő és haladó csoportjaiba tagokat. Jelentkezni a plakáton látható email címen és telefonszámon lehet.

http://folkradio.hu/feltoltes/scanner/forum13520.jpg

Nép-es - 2012. augusztus 14., 19.45

Apropó! :)Majd elfelejtettem:

Emailcímem: nep_es@yahoo.com

Nép-es - 2012. augusztus 14., 19.42

Sziasztok!