Folkrádió

Fórum

Arra vagyok kiváncsi, hogy a népzenét szerető emberek milyen más műfajokat szeretnek.

Fehér Anna

Új hozzászólás írásához be kell jelentkezni. Ha még nem regisztráltál, itt megteheted.

endrem - május 27., 15.53

Itt egy kis népzenei válogatás, akit érdekel:
https://youtu.be/CWf4kuk7NRo?list=PLOP-cgkz015CU3OLygkuCHLVVzHG2TddG

Gyüdi András - 2011. november 4., 15.55

Senki nem írta Tom Waits-t? :)

Kiss Tibor - 2010. január 4., 17.56

Számítógépes programozó vagyok, programírás közben mindig zene szól valamelyik internetes rádióból. Általában három féle: klasszikus (Mozart, Haydn, Bach, Vivaldi, Beethoven stb.), Old Time Music (itt nagyon sok van, nem sorolom) vagy népzene a Folkrádióból. Az első kettőre nyugodtan lehet programozni. De ha megszólal a mezőségi, meg kell nézni, ki s mit muzsikál, s szünetel a programírás, mozog a szék, amíg húzzák. Ebből megérthetitek, mi van rám a legnagyobb hatással.

Gyetvai Anna - 2010. január 3., 17.39

ja és kihagytam a Csík zenekar,a cimbali band feldolgozásai is bármikor jöhetnek és a Specko jedno!!!

török sándor - 2010. január 1., 21.36

Nemzeti rock,folk rock:
kárpátia,ismerős arcok,romantikus erőszak,egézséges fej bőr,palmetta,stb.
Hazánkról,történelmünkről,szerelemről,és haza szeretetről énekelnek.
Meg találhatóak benne a népzenei hangzások.
Minden hazáját szerető Magyar érzelmű embernek ajánlom.

Gyetvai Anna - 2010. január 1., 17.21

a népzene a MINDENEM!!!szinte mindig azt hallgatok, de ha nem akkor megzenésített verseket (főleg a Kaláka előadásában)mindegy milyen népzene csak népzene legyen :D

Janka - 2009. december 14., 22.02

Én nem szeretek mást. :)
Na jó, egy kis klasszikus,de csak reneszánsz meg barokk.

Tóth Éva - 2009. december 5., 15.27