Ismét Magyar Brand lett a Fonó

Az idén 25. születésnapját ünneplő Fonó negyedik alkalommal kapta meg a MagyarBrands díjat Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában, amelyről minden évben az üzleti élet rangos képviselőiből álló zsűri dönt.
 
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. A Program kiválasztási folyamata rendkívül összetett: pénzügyi adatok, valamint fogyasztók és független szakértők értékítélete alapján választják ki a díjazottakat. A Fonót eddig 2015-ben, majd 2018-ban és 2019-ben díjazta a Magyar Brands program, 2020-ban negyedik alkalommal kapták meg a rangos elismerést.

A MagyarBrands szakértői bizottsága három alap szempontot értékel a jelölt márkák esetében: az identitás, amely a márka kötődését jelenti az országhoz; a reputáció, ami a márka elismertségét figyeli a fogyasztók körében; a márkaépítés szempont pedig a legjobb hazai márkaépítési gyakorlatokat vizsgálja. A „Kiváló Fogyasztói Márka” esetében a három kiválasztási szempont bővül még a tradíció, az ismertség és a kedveltség szempontjaival.

 Fonó Budai Zeneház (Fotó/Forrás: Fonó Budai Zeneház)
A negyedéves jubileumát ünneplő, Prima Primissima és Magyar Örökség díjas Fonó nemcsak mint kulturális tér, koncert- és táncházi helyszín, több fesztivál, így a Budapest Folk Fest és a Héttorony Fesztivál szervezője, hanem mint az ország és a regió első számú nép- és világzenei “WOMEX Top Label” kiadója is beírta magát a köztudatba.

Horváth László, a Fonó igazgatója elmondta: „Azért is fontos visszajelzés ez a díj számunkra, mert a kulturális piacról sok megerősítést kapunk, de ez az elismerés az üzleti élet szereplőitől érkezett.

Jó érzés tudni, hogy az ő mércéjükkel is az élvonalban értékelendő az, amit 25 éve építünk.”
„Mi, magyarok egyre inkább díjazzuk, ha egy márka magyar. A MagyarBrands 2020 programra beérkezett pályázatok azt is tanúsítják, hogy a 2020-as év járványválság-helyzete ellenére a magyar márkák és vásárlóik közötti kapcsolat még tovább erősíthető a márkák tudatos felelősségvállalása révén. A MagyarBrands program már 11 éve értékel magyar márkákat annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet a legkiválóbbak teljesítményére” – olvasható a MagyarBrands oldalán.

text